Over ons - Stichting Xenia's Wish

Laatse wens van Xenia

Bij Stichting Xenia's Wish draait alles om samenkomen om iets moois tot stand te brengen. We zijn ontzettend dankbaar voor de steun die we ontvangen van mensen die geloven in ons doel. Met elke bijdrage kunnen we onze impact vergroten en meer jongeren bereiken. Samen kunnen we meer glimlachen toveren, bijzondere momenten creëren en lichtpuntjes bieden aan jongeren.
Vrijwilligers

Momenteel heeft Stichting Xenia's Wish zeven vrijwilligers. We komen uit verschillende plekken uit het land aan dragen allemaal op onze eigen manier bij aan de stichting. Geïnspireerd om ook helpen? Neem dan contact met ons op!
Samenwerkingen
Er zijn verschillende organisaties en stichtingen waar wij mee samenwerken. Deze organisaties kunnen een vergelijkbaar doel hebben, ons ondersteunen in de organisatie, of Wishers naar ons doorverwijzen. Hiernaast kunt u lezen wat onze samenwerkingen inhouden. Heeft u interesse is een samenwerking met Xenia's Wish, neem dan contact met ons op!
Stichting Xenia's Wish
Loveren 10