Meld aan - Stichting Xenia's Wish

Meld een Wisher aan

Bij Stichting Xenia's Wish zorgen we voor jongeren die dapper strijden tegen de levensbedreigende ziekte kanker, of ze nu in de behandelfase zitten of in de terminale fase verkeren. Onze activiteiten, zoals weekenduitjes, bieden deze jongeren een welverdiende adempauze van hun ziekte, en dragen bij aan het versterken van hun mentale veerkracht en het doorbreken van mogelijke sociale isolatie. Dit helpt hen om sterker te staan in hun strijd, in het dagelijkse leven en in de samenleving.

Twijfel je of jij of iemand die je kent in aanmerking komt? Kijk dan op onze 'Voor wie' pagina!
Aanmelden
Na invullen van het formulier neem Stichting Xenia's Wish zo snel mogelijk contact met u op.

Ervaringen van Wishers

Sinds de oprichting van Stichting Xenia's Wish hebben al meer dan 15 jongeren een weekend weg mogen ervaren. Hieronder delen we enkele van hun bijzondere ervaringen