Help mee - Stichting Xenia's Wish

Help mee

Jouw donatie maakt het verschil

Bij Stichting Xenia's Wish draait alles om samenkomen om iets moois tot stand te brengen. We zijn ontzettend dankbaar voor de steun die we ontvangen van mensen die geloven in ons doel. Met elke bijdrage kunnen we onze impact vergroten en meer jongeren bereiken. Samen kunnen we meer glimlachen toveren, bijzondere momenten creƫren en lichtpuntjes bieden aan jongeren.
Vrienden

Voel je ook een bijzondere band met ons? Misschien ken je een jongere die te maken heeft met de gevolgen van kanker of heb je een zoon, dochter, vriend of vriendin die hier mee te maken heeft. Dan zijn we al bijna vrienden. De stichting wil samen met jou nog meer jongeren zich jong laten voelen, en plezier te laten maken met vrienden. Door middel van een jaarlijkse bijdrage ben je al vriend van de stichting.
Events

Als stichting zijn we volledig afhankelijk van donaties en de onmisbare inzet van onze geweldige sponsoren en vrijwilligers tijdens onze evenementen. Bij "Hop over de Grens" in Baarle Nassau mochten wij met trots een mooi bedrag mochten ontvangen als een van de vijf goede doelen. Daarnaast hebben bijna 30 lopers zich ingezet op de Tilburg Ten Miles voor de 5 en 16 km en zich laten sponsoren, met verbluffende resultaten! De teller staat momenteel op 4300 euro en blijft stijgen!