Goochelshow - Stichting Xenia's Wish

Goochelshow door Jan Smulders

Goochelaar Jan Smulders, van Magic Marketing Entertainment komt naar RCN Het Grote Bos om een fantastische familieshow te geven ten behoeve van onze stichting! Jan Smulders optredens zijn meer dan alleen een show, dankzij zijn interactie en betrokkenheid. Hij laat toeschouwers kaarten kiezen, objecten vasthouden, handelingen uitvoeren en zelfs deel uitmaken van de climax van zijn trucs. Door hieraan deel te nemen, voelen mensen zich persoonlijk verbonden met zijn optredens. Dit zorgt voor veel opwinding, verwondering en plezier bij het publiek. Daarnaast zorgt Jan ervoor dat de interactie exclusief en respectvol is.
Datum:
Zaterdag 30 maart 2024
Tijd:
14.00 start de show
Locatie:
Vakantiepark RCN Het Grote Bos in Doorn/Driebergen
Hydeparklaan 24, 3941 ZJ Doorn
Prijs:
€4,-  Alleen nog aan de deur
De online kaartverkoop is gesloten. Tickets zijn vanaf 13.45 aan de deur te verkrijgen. Betalen kan zowel met pin als contant.
Op 30 maart om 14:00 komt Jan Smulders (Magic-Marketing.nl) een show geven in de grote zaal van RCN Het Grote Bos. De inmiddels in razend tempo populairder wordende goochelaar zal dit vrijblijvend doen om geld in te kunnen zamelen voor onze stichting.

Jan staat er om bekend interactieve shows neer te zetten voor jong en oud, waarbij kinderen op het podium mogen assisteren! Hij is een echte enthousiaste allround goochelaar die ook optreedt voor bedrijven en instanties. Dat hij voor ons komt optreden is fantastisch! En de locatie is ook prachtig: Sinds enkele jaren werkt RCN Het Grote Bos samen met Stichting Xenia’s Wish. De vriendenweekenden worden op dit vakantiepark gehouden. Het optreden vindt plaats in de grote zaal van dit mooie vakantiepark.

Magic Marketing Entertainment, Stichting Xenia’s Wish en RCN Het Grote Bos bieden hiermee voor jou een geweldige kans om getuige te zijn van een magische goochelshow. De entree is slechts € 4,00 per persoon en alle opbrengsten komen ten goede aan de stichting.

Aan het einde van de show zal Jan enkele trucs uitleggen, die je natuurlijk niet verder mag vertellen😉 die daarna bij de uitgang te koop zijn voor een klein prijsje, zodat jij als een echte goochelaar naar huis kunt.

Indien nog beschikbaar kunnen er ook kaartjes aan de deur verkocht worden. En uiteraard is het niet alleen voor gasten van het vakantiepark, maar voor iedereen die tijd en zin heeft in een middag vol magie, humor en verbazing en verwondering.
Stichting Xenia's Wish
Loveren 10