Wie zijn wij - Stichting Xenia's Wish

Wie zijn wij

Momenteel heeft Stichting Xenia's Wish zeven vrijwilligers, waarvan drie bestuursleden. We komen uit verschillende plekken uit het land aan dragen allemaal op onze eigen manier bij aan de stichting. Op deze pagina lees je wie wij zijn en wat we doen.

Danique van Beers - voorzitter
Ik ben het schoonzusje van Xenia maar ook vriendin. Samen hadden wij een grote passie, namelijk muziek. Tot aan het einde van Xenia’s ziek zijn hebben we deze passie gedeeld. Dansend, zingend en lachend hebben we onze laatste herinneringen gemaakt. Ik ben méér dan trots op het feit dat ik haar wens in vervulling mag laten gaan.

Lidia Verheijen - penningmeester
Xenia is onze jongste dochter, tijdens haar periode van ziek zijn hebben wij diepgaande gesprekken gehad. Toen ze ziek was zijn wij op zoek gegaan naar een organisatie die dingen organiseert voor jongeren die ziek zijn. Gek genoeg was dit er niet voor de leeftijd van Xenia. Zo kwam Xenia met het idee om een deel van haar spaargeld te doneren voor zieke kinderen. Hoe ziek Xenia ook was, toch dacht ze altijd aan anderen.

Else-Marieke Sienstra - secretaris
Ik ben al jaren bevriend met Nikos en Lidia, waardoor ik Xenia ook heb mogen kennen. Ik woon op Vakantiepark RCN Het Grote Bos waar mijn man de parkmanager is. Hier brengen Wishers hun weekendje weg door. Als het nodig is zal ik Wishers ontvangen als ze hier komen voor een weekend.

Vrijwilligers

Loes van Iersel
Ik ken Xenia van het hockeyen. Ik heb bij haar in het team gezeten. Op die manier ben ik in contact gekomen met de stichting Xenia’s Wish. Met deze stichting hoop ik veel jongeren een geluksmoment te bezorgen en ze te laten genieten samen met vrienden en vriendinnen.

Roos Scheffers
Ik heb Xenia leren kennen tijdens de hockey waar we snel goed bevriend zijn geraakt. Met Xenia heb ik veel dingen voor de eerste keer gedaan en ik ben heel blij haar gekend te hebben. Daarom vind ik het heel fijn dat ik via de stichting nog met Xenia verbonden kan zijn.

Loes Scheffers
Ik zal de stichting voornamelijk ondersteunen met marketing en communicatie! En ik ben ervan overtuigd dat we met zijn alle veel jongeren kunnen helpen!

Marieke Sienstra
Xenia ken ik vooral van de verhalen van mij ouders, die vrienden zijn met haar ouders. Binnen de stichting maak ik deel uit van het marketing team!